۱۳۸۷ مرداد ۴, جمعه

چرا در سایت‌های اینترنتی آگهی و تبلیغ بدهیم؟

بیائید مزایای آگهی در اینترنت را بشماریم. شاید خودمان هم باورمان بشود! چون خودباوری سنگ اول در راه رسیدن به هدف است. برای لیست‌کردن مزیت‌های “تبلیغات اینترنتی”، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
امکان هدف‌گیری دقیق مخاطب:آگهی‌دهنده می‌تواند مخاطب آگهی خود را با دقت بیشتری انتخاب کند؛ با مدیریت و کنترل مشخصات بازدیدکنندگان یک سایت، براساس اطلاعات بیننده، آگهی متناسب نشان داده شود.
امکاناتی بیشتر در اطلاع‌رسانی:بر خلاف رسانه‌های سنتی، با استفاده از عناصر جذاب، جلوه‌های ویژه صوتی و تصویری و بهره‌گیری از خلاقیت هنری، پیام‌های موثرتری را می‌توان تولید و منتشر نمود.کیفیت مخاطبین:اینترنت رسانه‌ای جوان است و کاربران آن، اغلب از طبقهِ تحصیلکرده هستند و این کیفیت گروه مخاطبین، ارزش آگهی را بالا می‌برد.انعطاف در انجام پروژه‌های بزرگ:اصلاح تبلیغات اینترنتی، با تحلیل بازخوردهای آگهی در حین فرآیند تبلیغات و در کوتاه‌ترین زمان، ممکن می‌باشد.افزایش هر-روزه نیاز به اینترنت:به دلیل ویژگی‌هایی که اینترنت دارد، استفاده از بستر اینترنت روز به‌ روز بیشتر شده و مراجعه به آن هر روز افزایش می‌یابد. شاید فردا برای درج آگهی شما دیر باشد!هزینهِ مناسب:هزینهِ تبلیغات اینترنتی در مقایسه با رسانه‌های سنتی ناچیز است.نظارت دقیق مستمر و بی‌واسطه:با بهره‌گیری از نرم‌افزار‌های کنترل آگهی، در هر لحظه، میزان اعتبار، تعداد نمایش و کلیک بر روی آگهی و اطلاعات آماری دیگر می‌تواند مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.امکانات ویژه:ماهیت تعامل چند جانبه در شبکهِ اینترنت، امکان ارتباط متقابل مخاطبان را فراهم آورده است و آگهی دهنده می‌تواند از نظرات و انتقادات مخاطبان خود با‌خبر گردد.شما چه امتیازاتی اضافه می‌کنید؟
اینترنت و تجارت الکترونیک , تکنیکهای تبلیغات

هیچ نظری موجود نیست: